
Hjemmesider, markedsføring og rådgivning
At drive en hjemmeside, holde den opdateret osv. kan være en uoverskuelig affære. Specielt når man driver sin egen virksomhed på samme tid.
Hvis du vil fokusere på det du er god til, så kontakt mig, og vi finder en løsning der passer dine behov aller bedst.
Kontakt mig helt uforpligtende, for sparring, råd eller andet.
Responsivt design
Responsivt design er en vigtig strategi for moderne virksomheder, da det sikrer en optimal oplevelse på alle enheder, det øger tilliden og trafik, samt forbedrer søgemaskineoptimeringen. Dette er afgørende for øget salg og en nemmere håndtering af hjemmesiden.
UX Design
UX Design er en teknik til at forbedre brugeroplevelsen på digitale platforme ved at optimere brugergrænseflader og navigation. Det resulterer i større tilfredshed hos brugerne, øget engagement og øget salg.
UI Design
UI (User Interface) design er den proces, hvor man designer en enheds visuelle og interaktive elementer for at gøre det nemt og intuitivt for brugerne at interagere med enheden. Det resulterer i større kundetilfredshed, øget produktivitet og øget salg.
Semantisk Struktur
Semantisk Struktur er en metode til at organisere indhold på en hjemmeside for bedre forståelse af søgemaskiner og brugere. Det fører til bedre søgeoptimering, tilgængelighed og brugeroplevelse, og kan øge trafikken og salget.
Dynamisk data
En dynamisk opsat hjemmeside, gør det langt nemmere at ændre indholdet, og det fungerer også som en sikring af designet, specielt når man samarbejder med eksterne aktører.
Google Pagespeed
Optimeret til at opfylde kravende fra google, herunder hastighed, SEO information og tilgænelighed. Dette vil sætte dig et skridt foran konkurrenterne.
Markedsanalyse
En grundig analyse af markedet og konkurrenter, vil belyse mange områder, hvor man kan forbedre og optimere indholdet på hjemmesiden. Optimeringer der i sidste ende kan give din hjemmeside en fordel, framfor de andre.
Konkurrentanalyse
Grundig analyse af de nærmeste konkurrenter, her kan man se hvilke muligheder der er, hvilket indhold der tiltrækker flest besøgende. Samt belyse manglende områder, hvorved man kan opnå en stor konkurrencefordel.
Nøgleordsanalyse
I 2023 betyderIndhold mere end anvendelsen af nøgleord. Analysen og anvendelsen er dog stadig kritisk, da dette anvendes til en korrekt indholdsstrategi, ud fra kundegruppens interesser og søgetermer.
Tekstforfatning
Indhold på hjemmesider, skal være informationsgivende, og besvare brugernes forespørgelsen, samtidigt med at man skal sælge sine ydelser/produkter. Tekstforfatning er kræver mange elementer, hvis man vil have en konkurrencefordel.
SEO Strategi
Hvor er virksomhedens målgruppe mest aktive, eller er der sæson betonet variabler man skal tage i betragtning. Der er også en langsigtet SEO strategi, hvor man fokusere på aat blive specialisten, og derved googles foretrukne troværdige kilde.
SEO vedligeholdelse
Brugeradfærd, Googles algoritmer, eller er der kommet en stærk konkurrent? Det er altid en faktorer der ændrer sig. Derfor skal man løbende holde sig orienteret på alle punkter, og opdatere sit indhold løbende.
Organisering
Søgemaskiner kan godt lide at der er struktur og godt indhold. Derfor er det vigtigt at holde virksomheden organiseret med udgivelser og kampagner. Her kan årshjul og andre værktøjer optimere processen.
Projekthåndtering
Er der mange involverede i kampagner og tekstforfatning, så kan et godt overblik og det rette værktøj, give virksomheden de rette forudsætinger for at optimere og holde deadlines og ansvar fuldt gennemsigtigt.
Facebook
Facebook er den mest oplagte mulighed for at kommunikere med dine kunder, men også der hvor du kan fange deres interesse. Skab tillid og troværdighed, med en ordentlig vidensdeling og dialog på mediet.
LinkedIn
Den oplagte kanal for at kommunikere direkte med andre virksomheden, samarbejdspartnere osv. Her kan du også opnå forretningsfremmende forbindleser eller andre muligheder i B2B området.
Instagram
Er dine kunder eller andet, meget visuelle, er dette kanalen hvor du virkelig kan udbrede dine visuelle stragier og produkter.
Artikler
At slå sig selv op de socialemedier, er bedst gjordt når man har fået lavet det grundlæggende indhold på hjemmeside. Opslag kan man betegne som små reklame indslag for indholdet på din hjemmeside.
Strategi
En strategisk tilgang og planlægning af opslag og kampagner, vil optimere hele din marketingsstrategi og derved opnå et langt større engagement hos dine følgere / kunder.
Kommunikation
Direkte kommunikation med dine brugere, er noget som alle kan lide, specielt de sociale medier, her registrerer de alt, og når man viser engagement og dialog med brugerne. Så er man mere attraktiv og får ekstra opmærksomhed.
Hastighedsoptimering
Du har cirka et sekund til at fange brugernes opmærksomhed, og Google vil have at brugerne er glade. Så er din hjemmeside langsom, og aner du ikke hvad der vejen, så er hjælpen her!
Strategisk rådgivning
Vækster din virksomhed ikke, og aner du ikke hvad du skal gøre, så kan en strategisk plan ligge fundamentet for din fremtidige vækst.
Projekthåndtering
Er der mange involverede i kampagner og tekstforfatning, så kan et godt overblik og det rette værktøj, give virksomheden de rette forudsætinger for at optimere og holde deadlines og ansvar fuldt gennemsigtigt.
Teknisk rådgivning
Der kan være mange udfordringer, store som små, når man opererer online med en hjemmeside.
Vedligeholdelse
En hjemmeside skal holdes opdateres, ikke kun for funktionaliteten, men det er også pgr. af sikkerheden. Indholdet skal også vedligeholdes, herunder SEO information samt opyimering af indhold og medier.
Andet
Hvis der er områder der ikke er beskrevet, som du har brug for hjælp med. Så kontakt mig og forhør nærmere, hvis jeg ikke kan hjælpe med problemet, får du klar besked.
Brug for mere information, eller er du klar på et møde, så kontakt mig her!
- Ny hjemmeside der bare spiller
- Godt og ærligt samarbejde
- Dine behov kommer altid først
These are the terms of the opt-in form.