Online Markedsføring
Få fat i kunderne via Organisk trafik og Sociale Medier
Konkurrencen og den stigende aktivitet på betalt markedsføring, betyder at prisen stiger dagligt. Med en god strategi og fokus på organisk trafik, styrker man sin position og online troværdighed jo mere man følger sin nye strategi.
Synlighed der forstærker sig selv
Langsigtet strategi
Søgeords analyser
Tekstforfatning
Sociale medier
Organisk Synlighed
En god organisk synlighed, kræver en solid content strategi!
En langsigtigt SEO strategi, er for mange virksomheder og online webshops, den helt rigtige metode til at styrke deres markedsposition. Det kræver nogle ressourcer i at producere relevant indhold, samt udbygge er mere uddybende produkt specifikation.
Strategien indbefatter at man ikke kun leverer det ønskede produkt eller ydelse, men ogsp bestræber sig på at leverer kvalitets indhold, der giver værdi for de besøgende.
Der findes mange metoder og værktøjer der kan hjælpe med denne process, og klarlægge en skarp og målrettet strategi, en strategi, der over tid vil være selvforstærkende og behover for betalt markedsføring vil blive mindre med tiden.
Strategien indbefatter at man ikke kun leverer det ønskede produkt eller ydelse, men ogsp bestræber sig på at leverer kvalitets indhold, der giver værdi for de besøgende.
Der findes mange metoder og værktøjer der kan hjælpe med denne process, og klarlægge en skarp og målrettet strategi, en strategi, der over tid vil være selvforstærkende og behover for betalt markedsføring vil blive mindre med tiden.


Sociale Medier
Direkte kontakt og kommunikation med målgruppen er guld værd!
En tilstedeværelse på de sociale medier, er et vigtigt værktøj i markedsføring en af hjemmesider. Det skaber dialog og fokus på kampagner, events og salgsfremmende tiltag.
Men det giver også en direkte kommunikation med nuværende og potientielle kunder. Her kan man lære meget om sine kunder, samt man kan etablere en mere loyal kunde.
Men det giver også en direkte kommunikation med nuværende og potientielle kunder. Her kan man lære meget om sine kunder, samt man kan etablere en mere loyal kunde.
Adgang til kundens netværk
Feedback man kan lære af
Kommunikation giver mere eksponering
Processen
En god indledende proces sikrer om vi er det rette match
1. Er vi et match?
Kemi
En god kemi og direkte kommunikation er essentielt for et godt samarbejde. Her det vigtigt vi passer sammen.
2. Forventninger
Forventningsafstemning
Et godt samarbejde kræver en god dialog, hvor vi begge parter får luftet forventningerne til hinanden samt projektet.
3. Research
Forretningsforståelse
Sammen sætter vi os ned og snakker om projektet, hvad der virker og hvad der ikke gør. Jeg laver også en virksomhedsanalyse, der giver et klart overblik.
4. Målgruppe & aktivitet
Målgruppe analyse
Dybdegående analyser af målgrupper, nuværende aktivitet på sociale medier, sproglig analyse og sammenligning og udarbejdelse køreplan i henhold til forretningsforståelsen.
5. Planlægning
Strategisk planlægning
Content strategi, til enten organisk eller SOME markedsføring, aller begge. Her udarbejdes en detaljeret plan over indhold og udgivelsen, med nøgleordsanalyse der matcher mål og intent.
6. Udgivelse
Produktion og eksponering
Produktion af content i henhold til den strategiske planlægning, med løbende analyser og indsamling af data, med henblik på løbende optimering af strategien.