
Få det maksimale ud af den fremtidige hjemmeside
En hjemmeside kan alle lave , specielt med nutidens værktøjer!
Men, at lave en professionel hjemmeside, er en helt anden proces.
Der er mange aspekter der skal tages højde for, før man begynder at lave bare et udkast til hjemmesiden.
Her kan du få et godt overbilk over den professionelle tilgang, og hvorfor det er en klog investering at få lavet det rigtigt.


Forretningsanalyse skaber fundamentet
Fase 1 Discovery, er det initierende trin i webudviklingsproceduren. Dette trin er afgørende for at definere projektets parametre, fastlægge dets mål og begynde indsamlingen af nødvendige informationer.
Fasen kræver en forståelse for målgruppens behov, identifikation af den unikke salgsposition, fastlæggelse af projektets omfang og mål, samt undersøgelse af konkurrenternes aktiviteter.
Det handler her om at formulere de rette spørgsmål, indsamle relevante data og forberede sig på de næste trin inden for webudvikling.
Wireframe, storytelling og struktur skaber oplevelsen
Fase 2 Brugeroplevelse (UX), er en afgørende komponent i alle webudviklingsprocesser.
Under denne fase handler det om at udforme en webside, der er intuitiv, let og behagelig at navigere for dine besøgende. Det er her, du skal definere dine brugerrejser, skabe wireframes og prototyper, og udføre brugertests for at sikre, at din webside imødekommer dine brugeres behov og forventninger.
Anvendelsen af solide UX-designprincipper kan være forskellen mellem en webside, der formår at omdanne besøgende til kunder, og en webside, der efterlader dem frustrerede og forvirrede.




Tekster, billeder og SEO før det endelige design
Fase 3 Copywritng, det er i denne fase, indholdet bliver skabt, det der skal befinde sig på dit website. Det er tekst, der både engagerer dine brugere og understøtter dine forretningsmål. Dette kan involvere alt lige fra at formulere overbevisende produktsider og landingssider til at skabe engagerende blogindlæg og hjælpeguider.
God copywriting handler ikke kun om korrekt grammatik og stavning; det handler om at forstå dit publikum, at formidle budskabet klart og effektivt, og at overtale dine besøgende til at agere.
En god oplevelse med design, farver og animationer
Fase 4 Brugerflade (UI), er det visuelle design af din hjemmeside som produceres her
Det er den måde, din hjemmeside fremstår og opleves af dine besøgende. I denne fase vil du træffe valg omkring farver, skrifttyper og layout, der passer til dit brand og hjælper med at guide brugerne rundt på din hjemmeside.
Et veludført UI-design kan bidrage til at forbedre brugeroplevelsen, øge engagementet og lede dine brugere hen mod de handlinger, du ønsker, de skal foretage.




Opskriften er klar til at blive realiseret, nu gå udviklingen igeng
Fase 5 Udviklingsfasen, er det trin, hvor dit design bliver omsat til kode.
Med brugen af WordPress samt relevante plugins men også anvendelsen af begreber som HTML, CSS og JavaScript, vil jeg opbygge struktur, stil og funktionalitet til din hjemmeside. Dette involverer at skabe de faktiske websider, implementere funktioner, teste for fejl og sikre, at din hjemmeside fungerer på forskellige enheder og browsere.
Dette er en kompleks og ofte tidskrævende proces, men det er også på dette trin, at dit website virkelig begynder at tage form.
En hjemmeside skal altid holdes opdateret, men glem ikke løbende seo-optimering
Fase 6 Vedligeholdelse, er en kritisk, men ofte overset del af udviklingsprocessen.
Efter at dit website er gået live, er dit arbejde langtfra overstået. Du skal fortsat overvåge og opdatere dit website for at sikre, at det forbliver relevant, brugervenligt og fejlfrit.
Dette kan indebære alt fra at opdatere indhold og rette fejl, til at implementere nye funktioner og forbedringer baseret på brugerfeedback og den tekniske udvikling.
At holde hjemmesiden opdateret og optimeret, er en del af SEO opgaverne for alle hjemmesider.




Sociale medier og betalt marketing vil sikre din position og vækst
Fase 7 Marketing, starter når dit website er live og fungerer efter hensigten, så er det tid til at påbegynde markedsføringen af det.
Dette kan omfatte en række forskellige strategier, herunder søgemaskineoptimering (SEO), sociale medier, e-mail marketing, betalt reklame og mere.
Formålet med denne fase er at tiltrække og engagere besøgende, konvertere dem til kunder og etablere langvarige relationer med dem.
Brug for mere information, eller er du klar på et møde, så kontakt mig her!
Du kan ringe eller sende en besked via kontaktformularen.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Ring til mig
Skriv en besked her
These are the terms of the opt-in form.